marți, 1 ianuarie 2013

să-ți fiu

pe urme-ntoarse-n mine azi calcă cerul mut
se împrimăvărează carminul din sărut
se răscolește-n muguri tot verdele-așteptat
am să te dau luminii, să-mi fii ce am visat

măcar pentru o vreme s-amestecăm culori
prin care să roiască toți fluturii în zori
prin ochii de uimire ai tragicilor iezi
să năvălească floarea desculțelor livezi

oglinzilor din roua ce-ți tăinuie făptura
am să le tulbur chipul când te ating cu gura
tu lasă la-ntâmplare ferestrele deschise
în voie să-nflorească poiana cu narcise

prin tropotul sălbatic mirosul unei ploi
să cotropească iarba neliniștii din noi
ca la-nceputul lumii ne vom simți o clipă
de frumusețea toată, grăbiți, făcând risipă

te simt zvâcnind cu teamă, în verde strecurat
când eu mă dau luminii, să-ți fiu ce ai visat

Niciun comentariu: