luni, 8 iunie 2015

2009-12-28T20:44:14.371+02:00





ce mai contează,vinovat sau nu,


n-o să mai vină viscolul cu tine,


cleștarul iernii va sclipi viclean


și îți va șterge urmele din mine.




un joc pe care nu mai vreau să-l știu


va frânge-n două marea de nisip.


e plin pământul de-oameni de zăpadă -


inimi de gheață, chipuri fără chip.




o lume fără lume, țurțuri, stele,


fluturi uitați în calendare reci...


bezmetice omături umplu timpul,


spre-o altfel de-nflorire-ncerci să treci.




ce mai contează pentru-a câta oară


învăț să mă dezvăț de tot ce ești,


să vină iarna ca o condamnare,


pe ghețuri să ai grijă când pășești!








elena chiriachttp://www.blogger.com știi, cerul pământului meu și umbra mea locuită,

se-anunță zăpezi fără margini și vine o iarnă grăbită.

mi-e frică, mi-e frig, mi-e totuna, mi-așa cum mi-a fost mai demult...

sunt vreascuri s-aprindem o lume și mai ales un trecut.

adu-ți fărâma de suflet ce-o ții la păstrare de-un timp,

aduc eu o pătură nouă, primită pe-un înger la schimb.

și nu uita, dintre toate, să vii cu-o senină privire,

căpruie ,albastră, verzuie și iarna s-o scoatem din fire!

tu, cerul pământului meu...mi-e iarnă ,mi-e frică, mi-e frig,

sunt vreascuri s-aprindem o lume...și-un dor nefiresc mi-e să ning!



elena chiriachttp://www.blogger.com

Niciun comentariu: