luni, 3 decembrie 2012

în vitrină sunt lucruri frumoase
și mă rogi să aleg ce-mi doresc
dintre-atâtea iluzii de aur
eu vreau totuși ceva mai firesc

uite, vin sărbători noi, de iarnă
cad pe lume zăpezile line
când va fi anul nou să ne-atingă
poate-mi dărui ce-aștept de la tine

și tot ninge la mine pe buze
iar când vreau să-ți vorbesc sunt un sloi
ce rost am eu în iarna aceasta
eu- copilul din vara cu ploi?

dă-mi iubirea găsită-ntr-o seară
prin culorile lumii de rând
vreau acum toate-acestea să-mi pară
că există aevea nu-n gând

mă opresc iar în fața vitrinei
și din ea lucruri mii mă privesc
dar ce vreau nu-i expus în vitrină
tu ești tot ce aștept și-mi doresc

trecătorii se uită la mine
și mă știu de acum pe de rost-
un bătrân admirând o vitrină
și-un copil visător care-am fost

Niciun comentariu: