luni, 8 iunie 2015

2011-05-19T22:52:53.047+03:00



mi-e dor de tine, lacrimă, tu știi...

și-mi înflorește viscolul din crengi.

e cerul strâmt, sunt pașii mei betegi

și-i încă somn în mugurii din vii.



miroase-a îngeri alungați din rai,

pe mine să mă vindece de frică,

înfrigurată, iarba se ridică

să-i fie jertfă iernii-n care stai.



în palma ta se tânguie lumina

și-ți urcă-apoi, bezmetică, pe gură,

iubirea ei -o clipă de arsură,

cât timpu-și scutură în noi rugina.



îmi dezgolești în aiurare-un umăr

și-atingerea îmi răscolește mări,

păzește-ți gândul de însingurări

când fără soț ies nopțile la număr.



mi-e dor de tine, nu ai cum să știi,

e albul de mireasă giulgi de gheață

și-mi pleacă îngerii , spre dimineață,

cu mugurii din somnul unei vii...



prin lumea mea tăcerea ta mai trece,

e nefiresc, aprilie și rece!

Niciun comentariu: