luni, 8 iunie 2015

2011-09-15T18:16:51.057+03:00
































nu vorbi peste lucruri. nu-mi aduce aminte...

între mine și toamnă mai rămâne un pas,

o secundă îngustă, un sărut, o mirare,

poate doar o ispită, poate-atât a rămas.



încolțită, mă iau și mă trec prin lumină,

lunecând prin poeme mă mai cred neatinsă,

lumea-mi cere cuvinte descântate la lună

și nu vede că sunt într-o lacrimă-nchisă.



risipite culori, amăgite de soare...

între mine și toamnă ce-ai s-alegi, ce-ai să ierți?

te aștept lângă ora ce ne-aduce alături,

prea mi-e umbra înaltă, pașii tăi prea incerți.



dezgolește-mă-n voie de povara de frunze,

am să-nvăț, în secret, să miros a pământ.

un acord de chitară îmi va trece prin sânge...

eu sunt toamna aceasta. și uitasem că sunt! elena chiriachttp://www.blogger.com/profile/10125186314702417033elena_giurgiu2007@yahoo.com6

Niciun comentariu: